Lazada Malaysia

Jumaat, 19 Februari 2016

Reunion Bekas Pelajar SMK Merotai Besar Tawau 1995 @ Hotel Emas Tawau

Happy reading...semoga bermanfaat..

Assalam...korang sihat???? hihihi

Lama betul tidak berentry di sini...fuhhhh..apa la nasib...kebizian yang teramat ko....semenjak bertukar tepat bertugas ni sungguhla tak dapat digambarkan dan dijelaskan..
Opsss! ko jangan mengeluh dan merungut sai..itu rezekimu...hihi..positif k...korang pun kena positif!

Ok la..Dengan hormatnya saya merujuk kepada perkara di atas..Chewahhhh..gelik eh...

Sebenarnya..mau cerita pasal reunion yang telah tercipta pada December yang lepas setelah diplanning sebegitu lama..setelah melalui pelbagai rintangan dan dugaan, ribut taupan melanda...ngeeeeeee....Alhamdulillah menjadi...n..d best moment yang sangat rugi kalau tak share di sini..

And...on 26/12/2015 maka tercipta la suatu majlis yang istimewa yang digelar " MAJLIS REUNION EX SMKMBT 1995 " bertempat di Emas Hotel Tawau. Bayangkan la..macam tak tercapai akal kami selaku AJK Reunion tersebut dapat merealisasikan hajat kami bekas-bekas pelajar 1995 SMKMBT. Tersangatla gembira dan lagi gembira apabila dapat berjumpa dengan kawan-kawan sekolah yang terpisah 20 tahun gitu..lebih kurang la..Angkat tangan eh! sapa orang2 kuat? Zahurin, Jasmi, Sumarni, Mansyah, Himee n saya la...hehe..tak lupa juga Ojan n Ariffff...ini semua Deasy2...terima kasih semua di atas sumbangan mental, fizikal n modal korang..JOM MEETING!!! hahaha..lama sudah nda meeting kan...

Kawan-kawan semua pun sporting n havocccc..terima kasih jugak di atas kehadiran dan sokongan korang semua.. Tema MERAH & HITAM KO.....semua nampak ensem n gojes2 gitu..sweettt 16 kan.....eh...36 k..jangan perasan...!!! zahurin paling perasan...ko jangan fikir pasal aku hitam jadi putih konon...lupa kan k! Next time boleh plan lagi utk next RU..cari tempat yang lebih sesuai n gempak..tu dia.....cita-cita setinggi langit..insha Allah..dengan usaha dan komitmen yang kental..mesti boleh la..apa jadik kalau next RU slpas 20 tahun lagi,,,ngeeeee...tak dapat nak bayangkan...hehehe..Nenek&Atuk (kwang kwang kwang...) bagus jugak kan...selain kita bertegur sapa di dalam grup whatsapp bila sekali sekala berjumpa di majlis sebegini ternyata hubungan silaturahim yang lama terputus kembali bersinar gitu..betul kan? boleh berkenalan dengan pasangan dan anak-anak kita...yang malu-malu pun ada...yang masih ceria seperti dulu pun ada...

Kalau cerita jak macam nda real bah..saya kasi belanja gambar ya...suwettt suwettt semuanya...biarlah gambar yang berbicara...jangan marah...babai ya...Syabas ya DEASY_DEASY semua...LOVE UOLS!!!













Tiada ulasan: