Lazada Malaysia

Isnin, 24 November 2014

Shopping @ Nile.Com.my

As salam n Hai....

Holla! ha..jumpa lagi kan.....
Ingat tak, minggu lepas saya cite pasal window shopping kat.Nile.com..
Bukan setakat window shopping..dengan tak sengaja teroder sesuatu..hehehe..
Order hari khamis..jumaat abg GDEX dah kol..ingatkan dah sampai kat depan pintu rumah..rupanya telefon sebab tanya alamat lengkap..Ha??? saya tak bagi alamat lengkap ke...

Drang inform jumaat tu tak dapat hantar sebab banyak jalan tutup kat putrajaya ni sempena perlumbaan formula e...hmmmm..xpe la..deal dgn drang datang hantar hari isnin sebab sabtu ahad saya mo gi jalan2...hehe

Tapi!!! dengan ku tak sangka..hari sabtu Gdex telefon lg..katanya dah ada depan rumah..Makkk..saya di alamanda ni..sebelum tu Nile.com.my telefon juga tanya pasal alamat..bagus la shopping dengan Nile..prihatin dengan customer...Sebab tak sabar..deal lg dengan Gdex..kasi letak jala tu barang depan pintu..itu abg Gdex pun setuju owhhh..sebab dia pun malas mau berulang la tu.." Nasib la kalau tu barang tak hilang" huhu..

Alhamdulillah..balik rumah tu barang still ada dekat pintu..kalau hilang mati la saya.fuhhhh.sebabnya order sekali dengan my pren K. Mar..

Panjang betul saya punya entry kan..bla la mau cakap saya order barang apa..haha

Tadaaaaa!!! ini la yang saya order..cantik ka?

formal jacket suit

Ternyata..hasilnya secantik yang digambarkan..nasib baik..
kain pun cantik..yang paling penting adalah murah!!! RM 29.90 only..tak dapat harga ni kat kedai la..i tell u...
kenapa saya beli? mau pakai di office selain boleh mengcover keadaan sejuk yang kadang2 tidak boleh tahan tu..dan nampak kemas dalam kesejukan...kan???

Wah...macam mau promo Nile.com pulak ni..tp serius harga murah2 dan cantik..kadang2 offer sangat2 murah berbanding kedai online yang lain..Ni sebab baca entry felixiya yeap la ni..dia shopping kat situ dan salah seorang model nya..

Bah..ok la..cau dulu ya..nanti jumpa lagi di entry seterusnya..

p/s; hati2 shopping online ye....

Tiada ulasan: